Monday, March 3, 2014

Monday fever

Going inside era mai buna pentru starea pe care o am, dar va trebui sa ma multumesc si cu asta. Imi pare rau pentru ca poza este deosebita si merita o postare mai decenta, dar astazi nu am nici un motiv de a ma simti bine. Sau fericit, daca face vreo diferenta. Raceala asta mi-a anulat pana si placerea de a atinge niste amarate de corzi. Astazi este o zi in care ma lupt cu mine insumi, cu furia din interiorul meu, cu vidul din jurul meu si cu ... orice. Clipa este unica in desfasurarea vietilor noastre. Nu pentru ca nu se repeta, ci pentru ca noi nu mai suntem aceeasi de la o tranzitie la alta. Timpul poate fi abstract atunci cand noi respiram si evoluam. Ceea ce simti acum este unic. Peste un minut nu mai simti nu pentru ca au trecut 60 de secunde, ci pentru ca tu te-ai schimbat. Sentimentele ne schimba in versiuni bune sau mai putin bune ale noastre, iar timpul este doar scena pe care le afisam. Versiunea mea de azi nu vrea sa fie inteleasa, compatimita sau ingrijita...

No comments:

Post a Comment