Monday, November 24, 2014

5:45 am

Vroiam sa iti spun ca azi dimineata când m-am trezit și te-am simțit goala și lipita de mine mi-am dorit ca acel moment sa tina o veșnicie. Sa tina o veșnicie pentru ca inimile noastre băteau sincron, pentru ca trupurile noastre se respirau, pentru ca mi-as fi dorit sa ma pierd în visul tău. În visul tău sa ma strecor și sa facem dragoste pana în zori. Sa transpiram iubire și sa adormim imbratisati. Era 5:45 dimineata și dacă o melodie putea canta pe fundal asta ar fi fost aceea. Era 5:45 dimineata și te iubeam la nesfârșit. Era 5:45 dimineata și ma strângeai în brate. Era 5:45 dimineata și era un moment invizibil în care mâinile tale ma imbratisau, inimile noastre băteau sincron și visele noastre se amestecau în căldura trupurilor noastre lipite. Era 5:45 am...

No comments:

Post a Comment