Wednesday, February 12, 2014

12 Februarie 2007

Eram indragostit. Nu. Ba da. Ba nu. Cred. Fix acum sapte ani s-a lansat videoclipul de la Desecration Smile. Nu stiu de ce, dar pentru mine este singurul in care toti par fericiti, impacati... Completi! Asta cautam. Una din melodiile de suflet ale lui Anthony, cantata de foarte putine ori live (patru - Abbey, Top of the pops, AOL, T4) si doar cu John. Stiu ca au filmat doua versiuni pentru videoclipul asta, dar din pacate nu am reusit sa vad si versiunea alternativa. Versiunea oficiala insa nu cred ca poate fi completata in vreun fel. Este pur si simplu dincolo de cuvinte si rupe bucati din mine. Au filmat-o intr-o singura zi, intr-unul din locurile favorite ale lui Anthony. Cu toate ca John era ca si plecat atunci cand au facut videoclipul, pare mai fericit ca niciodata. Sau poate ca facuse pace cu el insusi. Nu stiu. Nimeni nu stie si nu va sti vreodata si este cel mai bine asa. Un pic de mister intotdeauna mareste aura. Dupa multi, foarte multi ani, as putea spune ca a durat o vesnicie, apar fericiti, uniti, completi. Daca perfectiunea exista, atunci asa arata videoclipul perfect. Videoclipul meu de suflet...

EDIT: Nu pot sa cred! Imediat dupa ce am inchis blogul am gasit versiunea alternativa! Multumesc Warner Bros. Germania!!!!

EDIT #2: Abia am terminat de vazut varianta alternativa. M-am inselat mai sus :)) Este mai buna decat cea oficiala, dar nu pentru ca au adaugat ceva, ci dimpotriva: au scos secventele de zi si facand asta au pus si mai mult in evidenta sentimentele afisate de ei. In loc sa dilueze mesajul cu semi-umbre suprapuse unui fundal luminos si in loc sa afiseze secvente cu instrumentele folosite au ales sa se dezvaluie pe ei, oamenii din spatele artistilor. Genial! Fundalul nocturn face melodia asta sa para si mai apasatoare, mai inchisa, mai profunda. Cred ca tocmai a devenit videoclipul meu preferat pentru totdeauna. Nu. E sigur :)

EDIT #3: Este ultimul videoclip filmat cu John…

EDIT #4: Este regizat de acelasi tip care a facut si videoclipul pentru Under The Bridge. Trebuie sa recunosc ca este foarte talentat.

No comments:

Post a Comment