Sunday, December 20, 2015

Songbird

"And I love you, I love you, I love you / Like never before / And I wish you all the love in the world / But most of all, I wish it from myself"

Nu am mai reușit să îți scriu direct ție  ceva special în ultima vreme și îmi pare rău pentru asta. Urmează să intrăm în săptămâna Crăciunului și probabil va fi agitație mare, ca de obicei, așa că profit de seara asta pentru a-ți scrie câteva rânduri alături de o melodie specială care m-a trimis azi cu gândul la tine, dragostea mea. Și vreau să îți spun, după cum o spune și John, că te iubesc mai mult decât ieri și mai puțin decât mâine. Și îmi doresc să știi acest lucru, să știi că vreau să te fac fericită în fiecare clipă, să știi că vreau să îți ofer toată dragostea mea la nesfârșit. Nu știu dacă partea mea artistică este în măsură să exprime prea bine ceea ce simt, dar promit să mă revanșez de fiecare dată când te strâng în brațe, când pășim împreună în același vis, când îți simt mâna ta cum o învelește pe a mea și când împărțim aceeași bătaie a inimii într-un sărut. Dacă eram un chitarist talentat ți-aş fi scris o baladă, iar dacă eram un scriitor adevărat ți-aş fi dedicat un roman. Din nefericire acel "dacă" pus anterior mă obligă să îmi recunosc locul în spațiu și de aceea trebuie să mă mulțumesc doar spunându-ți: "Te iubesc, Corina!". Mai departe John o cântă mai bine ca mine și interpretarea lui mi se pare atât de specială încât să pot să ți-o dedic în totalitate spunându-ți că dacă aș fi fost atât de talentat tot asta ți-aş fi cântat.

"For you, there'll be no more crying / For you, the sun will be shining / 'Cause I feel that when I'm with you"

No comments:

Post a Comment