Wednesday, January 6, 2016

Ba Sigur Că Da

Ăsta e răspunsul la întrebarea ta. Aseară m-am simțit cu adevărat bine pentru că așa cum pot eu, limitat tehnic și aritmic, am reușit să cânt o melodie suprapus și chiar a fost sinceră aprecierea prietenului meu. Și știi care e faza? Că pentru prima dată de când mă chinui m-am simțit apreciat. Nu am primit un "îhîm" de după un display de telefon și nici un "braaaavo" aruncat ca să fie. Poate greșesc, poate nu, dar el chiar a fost încântat de ce am putut cânta. Și asta contează și mi-am dat seama. Dacă nu te bagă nimeni în seamă o faci degeaba. Nu am nevoie de laude false sau de încurajări seci, pentru că știu foarte bine cum sună și unele și altele. De fapt nu mai am nevoie de nimic legat de capitolul ăsta pentru că am decis să nu te mai plictisesc cu el. Adică asta fac acum: efectiv te plictisesc. Știu că mi-am descoperit pasiuni noi cam târziu, dar asta este. Și nici nu trebuie să mă suporți prea mult oricum. Pentru câteva ore aseară chiar m-am simțit cu adevărat bine pentru prima dată de când cânt. Ai fi putut avea răbdare ca să găsim o soluție, cum am făcut apoi când l-am sunat pe el. Dar nu. Îți "mulțumesc" că cel puțin mi-ai arătat cât iti pasă de subiectul ăsta. Așa cum am zis și mai sus promit că nu te voi mai deranja cu el niciodată. În concluzie, da, mi-ai stricat seara asta și tot entuziasmul și da, sunt supărat. Nu mai am nevoie de nimic legat de subiectul ăsta. Noapte bună!

No comments:

Post a Comment