Sunday, April 24, 2016

Omission

"Omit myself / (Take myself from your eyes) / Omit myself as a favour for god / (All my rights are evryones enemy)"

După un weekend minunat, într-un loc frumos, într-o cameră atât de primitoare. O să îmi lipsească acel verde deschis, o să îmi lipsească să văd muntele cum este învelit în nori și strada cum este străbătută de "licurici" noaptea. Îmi va lipsi liniștea pe care am simțit-o acolo, lumina care mă mângâia prin geam la duș, modul în care timpul trecea și nu mă simțeam aiurea dacă nu fac nimic. Îți mulțumesc pentru această șansă. Și pentru că ai împărțit cu mine această, poate ultimă, vizită. Am ales "Omission" de la John pentru că este o melodie fericită, dar și tristă în același timp. Doar John putea face un așa cântec, care să cuprindă perfect starea mea de acum. Îmi e ciudă că nu pot face toate lucrurile să fie bune, toată lumea sa fie fericită, nimeni să nu cunoască sărăcia, mizeria și să aibă tot ce visează. Toată lumea ar trebui să aibă un corp cald lipit de el noaptea, toți ar trebui să iubim măcar o dată în viață, toți ar trebui să putem proteja ceea ce prețuim. Și nimeni nu ar trebui să fie lăsat în urmă. Nimeni și nimic nu ar trebui omis. Sunt fericit, deși sunt trist. Aș vrea să pot repara tot ce este în neregulă în lumea asta, toată nedreptatea. Și dragostea ar trebui să fie unica unitate de valoare. Suntem atât de efemeri și facem atât rău în atât de puțin timp, încât nu pot să cred că alegem asta în loc de a fi mai buni, de a împărți dragostea cu cei de lângă noi. Omitem tot și pierdem tot, doar din egoism. Stop.

No comments:

Post a Comment