Thursday, September 28, 2017

00001010

"Some of us get a little / And some a lot / We've got to make due / With what ever we got"

Dacă trebuie să întrebi, nu veni prea devreme și să nu ajungi prea târziu. Asta pentru că în clipa perfectă nu se întâlnesc decât cei ce au rezervat-o dinainte de a-şi vorbi. Și mă bucur nespus că acea clipă de acum zece ani a fost clipa noastră. O clipă cât o clipită și un minut fierbinte amestecate într-o furtună din ceaşca de ceai, o casetă caldă ce se derulează la miezul nopții, timp de vară și un zefir, toate sunt ingrediente pe care le-am combinat ca să ne definim dragostea. Culoarea ei este formată în nisipul ud din pasiunea pe care am desenat-o în centrul atomului pe care l-am dezbinat în clipa aceea.

Universal vorbind aș putea spune că e greu să mă concentrez ca să îți scriu niște rânduri mai frumoase, dar știu ca și tine că amândoi suntem praf de îngeri și nu putem fi banali. Am să aleg să spun că mi-ai dezbrăcat mintea și mi-ai îmbrăcat sufletul!

I turn to you, I turn into

And then I turn it again = Te iubesc, Corina!

La mulți ani!

No comments:

Post a Comment