Wednesday, January 29, 2014

Heart Of Gold

"I want to live / I want to give / I've been a miner / For a heart of gold / I've been in my mind / It's such a fine line / That keeps me searching / For a heart of gold / And I'm getting old"

Heeeiii! In seara asta am reusit sa cant la chitara aproape perfect! Dupa atatea luni si atatea incercari, in sfarsit am simtit ca se leaga. Sunt atat de bucuros ca am reusit in cele din urma sa simt ca tot acest timp petrecut repetand a meritat. Si vreau sa stii ca m-am gandit la tine in seara asta. M-am gandit cata rabdare ai avut si ai cu mine. Nu stiu ce sa scriu pentru ca sunt foarte fericit si am o mie de idei care mi se invart prin cap acum, dar stiu sigur ca daca erai langa mine te-as fi sarutat si ti-as fi spus cat de mult te iubesc. Iti las acest mic post cu mentiunea ca tu esti "my heart of gold" si ca vreau sa stii asta.

Melodia asta mi s-a plimbat prin cap in ultimele zile si o consider foarte speciala. Ma face sa ma gandesc cat de mult iubesc sa te iubesc in fiecare zi. Este atat de calma si cu un mesaj atat de cald... E... pentru tine, "my heart of gold"!

No comments:

Post a Comment