Thursday, June 25, 2015

Doing It Wrong

"When a good thing goes bad it's not the end of the world / It's just the end of a world"

În seara asta m-ai înșelat. M-ai făcut să cred că am reușit să te îmblânzesc măcar pentru câteva zeci de secunde și apoi mi-ai arătat cât de mult mă înșel. Am avut încredere în tine dar, cumva, mereu aluneci din mâinile mele și mă lași trist. M-ai făcut să îți spun că te iubesc și mi-ai spus că mă iubești și tu prin cele câteva note pe care mi le-ai dăruit. Dar era doar o minciună. O minciună pe care am vrut să o cred. În seara asta m-ai învins, draga mea chitară! Mi-ai mințit degetele până s-au sinucis pe corzile tale reci și ai privit cum încrederea mea dispare cu fiecare notă greșită. Dar măcar acum știu cum minți. Și îți promit că mâine voi reveni și voi încerca din nou să te cuceresc. Și îți mai promit că voi fi mai bun decât astăzi. Și mâine vom zâmbi din nou împreună.

No comments:

Post a Comment