Wednesday, October 28, 2015

Used To Love You

"I don't know why I cry / But I think it's 'cause I remembered for the first time / Since I hated you / That I used to love you"

Mi-a lipsit Gwen Stefani. Trebuie să recunosc asta. Mi-a plăcut de Gwen încă de când a devenit celebră cu No Doubt și albumul Tragic Kingdom. Era ușor să iubești o blondă frumușică ce își plângea de milă în Just A Girl și apoi rupea inimi în Don't Speak. Și nu doar acele două melodii care i-au făcut celebri la nivel mondial au fost bune, ci și parte din cele lansate ulterior în cariera ei solo. Dar revenirea asta este atât de bună și atât de puternică încât mă trimite cu gândul direct la Tragic Kingdom și la Don't Speak.

Glumind aș putea crede că Gwen are nevoie de o despărțire dureroasă de fiecare dată când vrea să lanseze un asemenea hit. Nu o să fac analogia dintre Used To Love You și Don't Speak deoarece ea a recunoscut deja că actuala melodie este cu mesaj pentru proaspătul fost soț. Caz rezolvat! Nu, îmi place melodia asta pentru că e scrisă din suflet, cu suflet. Se vede suferința ce doar o despărțire după o dragoste pasională o poate cauza. Este genul de despărțire care vine după încercări și încercări de a te sincroniza cu persoana iubită, genul care în timp ce se întâmplă te schimbă, iar după ce se petrece te fărâmă. Genul ăla care te face să spui că vei fi mai puternic, dar care în realitate te face mai retras și mai fragil, mai bine camuflat într-o mască dură. Îmi aduce aminte de multe momente această melodie a lui Gwen, dar nu am regrete. Regretele nu funcționează și orice semn lăsat a fost de mult transformat în țesut cicatrizat. Mă opresc aici deoarece melodia nu are nevoie de alte explicații și Gwen spune perfect ce era de spus. Timpul trecut din titlu o ajută pe Gwen să promită un viitor album de senzație. Nu pot decât să apreciez acest superb comeback și aștept cu mare interes și albumul, deși regret că melodia care dă tonul lui a intrat în mainstream airplay prea devreme și prea mult, astfel încât există un risc destul de mare ca lumea să se plictisească de ea până atunci. Timpul va face însă dreptate.

No comments:

Post a Comment