Saturday, December 5, 2009

Mos Nicolae

Draga Mos Nicolae, te rog frumos sa ma vizitezi si anul acesta! Nu uita de mine si adu-mi ceva frumos, ca in fiecare an. Stiu ca am mai crescut, ca acum muncesc, ca nu am timp sa ma gandesc prea mult la ce se intampla in jurul meu si ca uneori uit sa am grija de cel de langa mine. Dar ceea ce nu am uitat este sa cred in tine, sa cred in magia sarbatorilor pe care tu le aduci in inimile si in casele noastre, ale tuturor. Nu am uitat sa imi curat ghetutele, chiar daca acum ele sunt ghete, dar stiu ca pentru tine diminutivele sunt singurele care exista. Pentru tine noi vom fi mereu copilasii cu ochii veseli si zambetul voios care te asteapta cu sufletul la gura. Si mereu a meritat pentru ca mereu ai stiut ce imi doresc. Imi pare rau ca sunt momente in care ma port urat cu cei din jur, ca sunt momente in care uit sa zambesc si ma enervez. Stiu insa ca tu m-ai inteles mereu si ca ai considerat ca totusi sunt destul de bun incat sa nu merit o nuielusa. Iti multumesc si pentru asta.

Nu cred ca este cineva pentru care sa nu merite sa vina Mos Nicolae. Si cred ca pentru el noi toti suntem inca acei mici “gandacei” cuminti, agitati si mereu veseli pentru ca in interiorul nostru noi nu imbatranim niciodata. Maturizarea este fireasca, este vizibila in aspectul fizic, dar sufletele noastre vor fi mereu cele ale copiilor care asteapta ca magia mosului sa se petreaca in aceasta seara. La multi ani, Mos Nicolae! La multi ani tuturor celor pe care ii cheama ca pe primul mos al anului!

1 comment:

  1. Este adevarat ca vom ramane aceiasi copii veseli in fata lui Mos Nicolae... sper sa iti daruiasca zambete....

    ReplyDelete