Thursday, November 7, 2013

Watching John

Sincer, nu am chef de tbt in seara asta. Am chef doar sa il urmaresc pe John cum face niste magie. Bine, cheful mi-a trecut si dupa o mica disputa pe xda, dar nu vreau sa las ca partea aia sa devina subiectul acestui post. Revenind la John, este o faza pe care o face in 1990 si care mi-a ramas intiparita in minte. Intamplarea face ca acel concert ruleaza acum pe televizor. Este un solo de final al unei melodii la care duce mana dreapta in capatul gatului chitarii si mana stanga o foloseste pentru strumming. Canta la chitara cu mainile incrucisate, pe scurt. Fascinant nu mi se pare doar asta, ci usurinta pe care o afiseaza. Adica multora dintre noi le-ar veni greu doar sa tina chitara in acel fel. Ma lasa fara respiratie miscarea aia de fiecare data, mai ales cand il vad pe John cat de natural o face sa para. Despre ce vorbesc eu aici? Pai e ca si cum te-ai gandi care este lucrul la care te pricepi cel mai bine si apoi sa incepi sa il faci cu mainile incrucisate :) Asta in timp ce esti si pe o scena in fata unui public care este cu ochii pe tine. Mmmm, asta da provocare! De asta imi place sa il si vad, nu doar sa il ascult. Yeaaaaah!!!!

cros

No comments:

Post a Comment