Thursday, May 15, 2014

Throwback Thursday - Doctor Jones

"Sometimes the feeling is right / You fall in love for the first time / Heartbeat and kisses so sweet / Summer time, love in the moonligh"

Hahahaha! De când vroiam sa scriu sa folosesc o melodie a celor de la Aqua pentru un tbt! În sfârșit am găsit momentul potrivit. Nu doar pentru ca este joi și tbt, dar și pentru ca sunt destul de fericit și în ton cu melodia. În seara asta am reușit sa aplic efect de WAH si cât de bine a putut sa sune!!! Parcă mai bine ca niciodată.

Înapoi la postare. Au trecut, sper sa nu greșesc, 17 ani de când această melodie era prin toate topurile muzicale. Ce copil eram la acea vreme. Și ca și acum, iubeam. Era însă o iubire intre doi copii care nici nu știu dacă se sarutasera vreodată unul cu celălalt. Îmi aduc aminte însa ca eram nedespărțiți și eram fericiți în fiecare clipă. Mereu aveam zâmbetul pe buze și ne părea că viața este un șir nesfârșit de culori. Și în acea perioada cei de la Aqua erau pe val. Îmi aduc aminte cum abia asteptam sa îmi cumpăr cel mai nou număr din revista Popcorn. Apărea bilunar și era un adevărat răsfăț pentru acele vremuri. Avea paginile ușor lucioase, toate textele păreau ca sunt scrise de niște oameni care ne știu mai bine decât ne știam noi înșine la acel moment, iar pozele cu artiștii preferați erau recompensa supremă. Intr-o perioadă în care nu exista internet nici măcar sub forma de dial-up, revista Popcorn și MTV erau singurele uși catre lumea muzicală din afara tarii. Articolele cu Aqua au fost unele dintre cele mai colorate pentru ca la momentul respectiv toată lumea bănuia ca solista este lesbiană. Lene, sper sa îmi aduc bine aminte numele ei, era considerată de majoritatea colegilor mei o fata foarte frumoasa. Cred ca jumătate dintre noi eram îndrăgostiți de ea. Avea în toate videoclipurile acea imagine de fata cuminte, dar mereu pusă pe șotii. Doctor Jones era altceva fata de hitul lor inițial, în sensul ca era o melodie cu un mesaj despre o iubire tânără si frumoasă. Cred ca într-un fel ea s-a pliat perfect peste sentimentele noastre din acea perioada. Mai mult de atât, versurile aveau o inocenta care acționa ca un catalizator pentru ceea ce simțeam noi atunci. Uitându-ma și acum peste ele mă simt amuzat, dar nu pot sa nu constat ca îmi sunt la fel de placute ca și atunci. Poate pentru ca și acum iubesc, deși acum termenul de iubire este infinit mai complex fata de acel moment. Și totuși și acum, ca și atunci, simt primele patru versuri mai vii decât melodii întregi.

Fără nici o încheiere, sper ca și peste mulți ani de acum înainte să simt această melodie la fel. Sa o simt cum îmi aduce un zâmbet și același sentiment de dragoste cu obraji roșii...

No comments:

Post a Comment