Thursday, May 29, 2014

Throwback Thursday - Out Of Space

"I'll take your brain to another dimension / Pay close attention"

Încă o dată joi și încă o dată #tbt. M-am gândit câteva minute bune despre ce să mai scriu și nu pentru că nu aș avea subiecte, ci pentru că sunt destul de obosit. Și căutând așa mi-am adus aminte că înainte de John si de Anthony, de Pink sau de Robbie au fost niște băieți care mi-au marcat frumos anii gimnaziali.  Înainte de Armin și înainte de Backstreet Boys, înainte de Spice Girls și înainte de Justin sau de Amy au fost cei de la Prodigy. Wow! Acum realizez că la acea vreme ascultam cd-ul lor la combina Samsung. Nu exista noțiunea de mp3 și marea majoritate încă foloseau casetele. Până să apară The Fat Of The Land care să îi pună cu adevărat pe hartă, albumul Music For The Jilted Generation a fost considerat un succes major. Sper să nu greșesc numele celor două albume, dar sunt leneș în aceste clipe și nu vreau să mai caut.

Îmi aduc aminte că prima dată când am ascultat melodia asta, ritmul ei mi-a rămas în cap timp de câteva zile. Era ceva foarte nou, ceva foarte diferit de tot ceea ce era la acel moment la noi în țară. La început nu a avut foarte mulți adepți pentru că lumea abia se obișnuia cu muzica bine definită pe genurile muzicale existente. Ușor, ușor însă a început să prindă mai ales în rândul tinerilor. CD-ul respectiv cred că avea șanțuri pe el, mergând din mână în mână prin toată clasa noastră. Marea majoritate ne-am făcut copii le casete audio. Noi am fost norocoșii. Cei mai puțin norocoși veneau la noi acasă doar ca să asculte. La momentul respectiv, mesajul unei melodii nu conta aproape deloc pentru nici unul dintre noi și ne mulțumeam doar "să sune  bine". Ciudat este că și după atâția ani acest principiu este încă la fel de valabil. Mulți ne considerau ciudați pentru că ascultam așa ceva. Grupul nostru însă, atât de unit atunci, considera doar că își deschide mintea către sunetul viitorului. Și acesta din urmă ne-a dat dreptate. La aproape două decenii de atunci, într-o noapte de joi, Out Of Space sună mai natural ca oricând.

No comments:

Post a Comment