Wednesday, June 11, 2014

Spune că nu e așa

"Some men you just can't reach"

Încă îmi vine în minte partea de intro de la Civil War. Observ ceva ciudat în ultima vreme: pe măsură ce repet mai mult ceva,  pe atât pare că rezultatul final se deteriorează. Lucrez la un riff de aproape o săptămână și pe măsură ce trece timpul parcă sună tot mai departe de original. Mai este o posibilitate și anume faptul că poate primele dăți l-am făcut atât de rudimentar încât suna oribil dar mie mi se părea că sună perfect. Prin concluzie, se poate ca acum să sune mult mai bine, chiar dacă eu nu realizez asta. Chestia asta cred că poate fi aplicată cu succes multor alte chestii, dar nu am nici chef și nici timp sa detaliez acum. Ideea de bază este că o chitară îți poate aduce multă satisfacție odată ce muncești tot mai mult pe ea. Și din ce în ce mai multă frustrare.

No comments:

Post a Comment