Saturday, February 21, 2015

Double Talkin' Jive

"Back in town an'my all new friends / They sayin' 'How ya been?' / Fucked up and outta place / That's how I felt back then / Double talkin' jive"

Singura melodie în care Slash folosește influențe de flamenco. Vorbim de fapt despre un solo latin în toată regula și recunosc că nu am auzit nimic similar la John. E ceva ciudat să auzi un chitarist ca Slash făcând parte de flamenco pe chitară dar, chiar după spusele lui, a profitat la maxim de niște influențe din acest gen pentru că i-a plăcut ritmul. În rest, melodia este destul de simplă și foarte directă ca mesaj: ești un prefăcut cu două fețe. De fapt mesajul melodiei reflectă ceea ce credea Axel Rose despre toți impresarii care se oferiseră să îi ajute în drumul lor spre a deveni celebri și a avea succes. Și nu doar el credea asta, ci toți din formație. Amuzant este că era perfect adevărat, pentru că majoritatea urmăreau doar să facă bani de pe urma lor. Ironic este însă că în cele din urmă chiar Axel s-a dovedit a fi un "double talkin' jive". Cam asta ar fi povestea din spatele melodiei.

De ce am ales-o? Pentru că sunt un veșnic perdant sub aura mea de invincibilitate. Pentru că nu reușesc nimic. Pentru că nu fac nimic. Pentru că mă complac. Pentru că gândesc prea mult și acționez prea puțin. Pentru că ezit și pentru că nu am realizat nimic până acum. Pentru că în realitate nu am nimic de oferit. Pentru că nu sunt talentat. Pentru că sunt un eșec în desfășurare. DAR, pentru că mă simt bine fiind eu. Pentru că îmi place să nu pierd și aleg doar ce e mai ușor, ca să fiu sigur că pot câștiga. Pentru că mă bucur că sunt un "human-waste" fără nici o realizare notabilă. Pentru că îmi place să nu fac nimic. Pentru că îmi place să nu am angajamente. Pentru că îmi place să pot face ce vreau. Pentru că aleg să pierd timpul cu toate lucrurile inutile în loc să mă bucur de el. Pentru că încă mai cred că nu voi îmbătrâni niciodată. Pentru că îmi place să fiu mereu privit ca cel care dezamăgește, dar să am mereu puterea de a surprinde și de a contrazice. Pentru că sunt o multitudine de luciri în sufletul meu și fiecare are propria sa voință, rațiune și voce. Așa că da; în final nu sunt altceva decât un alt "double talkin' jive" atât pentru mine cât și pentru cei din jur.

No comments:

Post a Comment