Monday, February 23, 2015

Love You More

"I've been away too long / And everyday I missed you more / You look like you did before / Only prettier / Everyday I love you more"

Hey! M-am gândit azi la tine, la noi și pur și simplu mi-a venit melodia asta în minte. Este veche, dinainte să ne cunoaștem, de pe vremea când eram un fan înfocat AvB :) Și ca orice melodie pe care o prețuiesc, m-am gândit să o împart cu tine, de fapt să ți-o fac cadou împreună cu cele mai frumoase gânduri ale mele. Nu știu de ce, dar melodia asta mă face să plutesc, mă face să visez la noi doi și la clipele când soarele se strecoară ușor pe geam în camera în care noi doi stăm îmbrățișați în pat și mă face să-mi doresc ca acele momente să nu fie doar un clipit al unei dimineți prea grăbite pentru a zăbovi un pic mai mult deasupra iubirii noastre; mă face să îmi doresc ca acea împreunare perfectă a cosmicului cu noi să dureze la nesfârșit, ca dragostea noastră să se vadă mereu ca o dimineață de vară pe malul mării, când nisipul ud îți construiește toate visele și mâinile noastre nasc nemurire. Te iubesc!

No comments:

Post a Comment