Tuesday, February 17, 2015

State Of Love And Trust

"State of love and trust as I busted down the pretext / Sin still plays and preaches"

Pearl Jam nu ar fi existat fără Red Hot Chili Peppers. Ironia face ca atunci când ei deveneau faimoși și lumea începea să îi conștientizeze, RHCP să înceapă să coboare panta celebrității datorită problemelor lui John. Cu toate astea însă, Eddie Vedder și formația sa au făcut și încă fac o muzică ce reușește să te fascineze încă de la primele acorduri. Recunosc că am fost sceptic la început, dar pur și simplu mi-au plăcut de la prima audiție și am înțeles ceea ce Anthony și John au văzut la ei din prima clipă. Atât de diferiți și totuși atât de apropiați. Eddie este un artist extrem de talentat și cu o voce unică, perfectă. Este caldă atunci când trebuie, plină de răutate în momentele cheie și exprimă perfect starea lui. "State of love and trust" este despre decepția propriului eu și despre cât de fericit ești în acele momente în care ucizi o instanță a ta. Este despre nebunia care sapă sub piele, dincolo de gânduri. Este starea de dragoste și de încredere, două concepte abstracte, inexistente din punct de vedere material. Dacă restul stărilor sunt exprimate fizic prin zâmbete și lacrimi, salt și prăbușire, dragostea și încrederea nu se văd. Da, o privire avizată vede o privire, dar câți avem atâta experiență și mai ales câți ne lăsăm citiți de o privire? Și da, este o stare: iubirea și încrederea sunt o stare și nu două. Două stări definesc dragostea. Două persoane definesc un cuplu. Este despre doi care devin unu. Este despre cum poți să te pierzi încercând să le demonstrezi existența și despre cum poți pierde tot atunci când reușești să o faci. Și este o melodie al cărei nume mi se plimbă în cap de câteva zile și al cărei ritm m-a acaparat într-o lume unde nu mă lupt cu nimeni, ci doar mă plimb pe culoarele venelor mele încercând să-mi găsesc propriile instanțe de mult dispărute.

No comments:

Post a Comment