Wednesday, July 12, 2017

I’m Around

"You know I'm around you / I wouldn't be if I didn't love you / I'm going to run through you / You know you're quite a character"

Hey! Să știi că îmi lipsești mult și melodia asta este cea care mi se învârte în cap pe repeat de multe zile. Recunosc și accept că nu sunt cel mai bun la comunicare, deși așa se pare la prima vedere. Dar aici nu vreau să fie vorba despre mine. Vreau să știi că este totul despre tine și despre noi. Pentru că te iubesc și vreau să știi asta, să simți că sunt acolo lângă tine, în sufletul tău, în mintea ta, în inima ta, deși fizic nu te pot îmbrățișa când îți spun toate astea. Și cum sunt și versurile să știi că nu aș fi și nu ai simți dacă nu te-aş simți, dacă nu ai simți că te iubesc. În modul meu complicat și împiedicat, modul ăla stupid care mă face să alerg prin tine, prin toate stările tale, prin toate fricile tale, dar care la final mă aduce în fața ta doar ca să îți spun că ești specială, că ești a mea. Știu că sunt momente când îți dorești ceva simplu, să te țin în brațe doar, să îți șoptesc în ureche ceva frumos și știm că de multe ori nu mă sincronizez, dar așa suntem noi amândoi și împreună, mai complicați decât părem la prima vedere.

"I wonder will I lose you / When we roam through a blizzard / We'll joke and have another cry / I hope I'm not the other guy"

Și sunt momente când mă gândesc că aș putea să te pierd, atunci când ne rătăcim în furtuna de gânduri și sentimente, atunci când lăsăm complexitatea noastră individuală să facă pașii în locul nostru, dar apoi glumesc și cu lacrimi în colțul ochilor, dar mai ales în sufletul meu sper să nu devin doar "celălalt tip". Pentru că nu mai pot doar să fiu îndrăgostit de tine, asemeni "celuilalt tip". Nu. Am fost acolo și nu mai suntem. Vreau să fiu mereu  îndrăgostit de tine și să te iubesc în același timp. Și îmi doresc să simți asta, pentru ca să nu mă reduci la ceea ce sper să nu fiu.

"Be careful of what you are / What you see is just a small part / You must look for yourself in others / And all the places that you go / You see that they are part of you"

Sunt versurile care cred că ne definesc pe noi amândoi și pe noi împreună. Fără tine nu ar exista cel ce scrie aste rânduri acum, aș fi doar o parte mică din această lume mare, iar toate locurile pe care le-am vizitat împreună ar fi mai sărace cu o pereche de oameni care se iubesc. Și nu îmi este rușine să spun că lumea ar fi mai urâtă fără doi îndrăgostiți pierduți în culorile ei.

"I want to again be holding hands / With you underwater"
Hai să facem asta până la sfârșitul verii! Știi? Să ne lăsăm duși de apă cu măștile de snorkeling pe față, să râdem cu spatele soarelui și cu chipul mării. Să zâmbim când ne vedem dragostea oglindită în bancurile de pești și să o atingem înainte să se sperie de reflexia ei reală.

Putem să facem asta? Putem pentru că știi că sunt în preajma și nu aș fi dacă nu te-aş iubi!

No comments:

Post a Comment