Tuesday, September 24, 2013

Not Like The Others

"You do something that reminds me / The days of rage are now behind me / I have to live outside the law / 'Cause I’m a naughty boy with a dirty habit / Tryin' to use some teenage magic beacon"

Cum ultima perioada a fost una putin mai dificila datorita timpului, a stresului si a altor factori externi am decis sa iti aduc aminte faptul ca ma gandesc la tine si ca tu ramai persoana pe care o iubesc. Am decis sa merg pe mana lui Robbie care spune mult mai bine decat mine faptul ca noi doi nu suntem ca ceilalti. Si nici nu mi-as dori sa fim. Nu mi-am dorit niciodata sa fiu o persoana obisnuita si de aceea nu m-as putea multumi decat cu o persoana speciala langa mine, iar acea persoana esti chiar tu. Postarea asta este integral pentru tine, de la titlu, snippet, melodie si pana la ultima virgula scrisa aici.

Cand am incetat sa mai fiu banal? Probabil ca atunci cand te-am cunoscut si mi-am dat seama ca impreuna cu tine pot realiza orice. Daca mi-ai fi spus atunci ca voi pune mana pe o chitara probabil ca as fi ras. La fel si daca mi-ai fi spus ca voi avea un blog. Sau ca voi trai cele mai frumoase veri din viata mea alaturi de tine. Sau ca vom fi impreuna pe un stadion cu 50.000 de oameni la un concert al unei formatii ce schimba vieti. Si as putea continua, pentru ca au fost atatea momente speciale care m-au facut sa realizez ca fara tine sunt doar banal si nu am nimic special. Acum stiu ca tu esti speciala si doar langa tine ma simt si eu la fel. Poate ca aceasta postare nu va fi la fel de inspirata ca altele, dar daca ai uitat vreo secunda cat insemni pentru mine, te rog sa dai cateva "pagini" inapoi si vei gasi inspiratia mea pentru cele mai multe postari: Song To The Siren, This Velvet Glove, Spaceship Coupe etc. Sunt doar cateva. Iubesc sa fiu cine sunt alaturi de tine. Iubesc sa simt ca imi dai incredere si ca ma sprijini in tot ceea ce fac. Iubesc sa rad alaturi de tine si iubesc sa fiu un copil capricios, rasfatat si care isi indeplineste visele alaturi de tine. Mai tii minte Diablo? Cate zile am pierdut jucandu-ne online? Sau  Dance Central si cum dansez aproape la fel de caraghios ca Anthony? Si asta fara sa imi propun. Imi vine usor sa fiu eu alaturi de tine, pentru ca am simtit mereu ca nu iti doresti sa fim ca ceilalti. Si nici eu. Chiar daca drumul nostru va fi mai greu sau mai usor, calatoria pe care o facem impreuna este cea care ne defineste si crede-ma ca nu vreau ca ea sa defineasca o constanta. Chitara... Stii ca John este motivul pentru care am decis sa invat sa cant la ea. Fara tine insa, John nu ar fi existat in viata mea. Si nici Anthony. M-am bucurat enorm cand am reusit sa iti cant riff-ul de la Come As You Are. Stii de ce? Pentru ca imi place sa te surprind. Si pentru ca imi place sa te vad zambind. Ca si atunci cand am pozat in Elvis si am facut Love Me Tender pe umila mea chitara. Mi-as fi dorit sa fie o Fender, dar cred ca si asta merge, cel putin pentru moment. Uneori ma amuz si eu de felul in care o fac sa scartaie. Dar poate ca si ea este speciala, la fel cum suntem si noi. In weekend am ascultat Guns si m-am gandit la tine. M-am gandit la tine pentru ca imi lipseai. Mult. Si vreau sa stii asta. Asta si ca te iubesc!

Poate ca nu am scris nimic din ce nu stii. Sau poate ca nu am scris-o foarte bine. Insa am vrut sa stii ca ma bucur ca nu suntem ca ceilalti, ma bucur ca uneori sunt un control freak si ma bucur ca tu stii cum sa ma controlezi :) Dar cel mai mult ma bucur pentru ca impreuna suntem speciali si stiu ca mereu vom ramane asa.

"We are not like the others / Under, under the covers / God loves, God loves the lover / We are not like the others"

Video si formatare maine... EDIT: Facute :)

No comments:

Post a Comment