Monday, February 15, 2016

Falling

Nu am nevoie de o sărbătoare comercială ca să îți spun ce simt și tu știi asta. Dar vreau să îți spun cât de bine m-am simțit în seara asta și cât de mult mă bucur că am împărțit toate emoțiile și bucuriile zilei de azi cu tine. E ciudat cum Universul are grijă de noi și mereu ne aduce aminte cât de norocoși suntem să avem persoane speciale lângă noi. Mă faci să mă simt complet, să simt că pot reuși orice îmi propun. Ca dovadă am ajuns acasă și am repetat riff-ul de la Snow pentru că simțeam că nu mă pot culca fără să îl cânt și fără să mă gândesc la tine, la noi și la cât de frumoasă a fost această zi. Îți mulțumesc pentru arta sufletului meu pe care mă ajuți să o descopăr.Falling pentru că pe ritmul ei inima mea trăiește aventura sufletului meu alături de a ta. Falling pentru că mă gândesc la fiecare vară a noastră. Falling pentru că nu mă satur să mă îndrăgostesc de tine în fiecare zi și pentru că fiecare zi e prea scurtă pentru a-ți spune cât de mult te iubesc!

No comments:

Post a Comment