Monday, February 22, 2016

The Empty’s Response

"Behind the sky there I'm / I'll try to reach you / Without clear what disguise / I am nothing"

Hey! Vroiam să îți mulțumesc pentru weekendul ăsta și pentru că mă faci să cred în mine atunci când uit asta. Și pentru că mă faci să cred în mai bine. Și pentru că nu îmi mai este frică de schimbare. Și pentru că ai răbdare cu mine. Și pentru că ai răbdare cu mine ȘI cu chitara mea. Și pentru că fără tine nu aș fi avut acea chitară. Și pentru că mă inspiri să pun mâna pe ea și să repet zilnic. Și pentru răbdarea ta. Și pentru că știi să mă strângi în brațe și să mă faci să mă simt lipsit de orice griji. Și pentru că uneori par că sunt gol și totuși nu renunți la mine. Și pentru că datorită ție scriu aceste rânduri. Și pentru că în final știu că totul va fi bine. Și dacă nu e bine acum, înseamnă că nu suntem la final. Și pentru că mi-ai adus aminte de asta și m-ai făcut să râd. Și pentru că te iubesc!

No comments:

Post a Comment