Friday, October 11, 2013

Throwback Thursday - Beautiful Things

"I forgot that I might see / So many beautiful things / I forgot that I might need / To find out what life could bring / Beautiful things"

Joia amintirilor din nou. In 2004 eram student si eram indragostit. Asa se face ca m-am dus la domnisoara respectiva intr-o zi si am ascultat melodia asta care m-a cucerit instant. Stiu ca am ascultat-o pe repeat timp de cateva zile in sir, atat de mult imi placea. Poate ca era si din cauza studentiei si a lipsei de griji, dar melodia asta reusea sa ma faca sa ma simt ca traiesc intr-o lume perfecta.

De cand ma stiu si de cand am inceput sa ascult muzica de club, genul meu preferat a fost si ramane trance-ul vocal. Stiu, Andain nu face trance, dar Gabriel & Dresden sunt renumiti tocmai pentru ca semneaza doar capodopere, iar remix-urile lor bat intotdeauna originalul. Asa se intampla si cu aceasta melodie care se incapataneaza sa imi ramana obsesiv in minte ori de cate ori o ascult. Chiar daca acum nu ma mai regasesc in melancolia versurilor ei, la momentul respectiv mi-am suprapus bataile inimii pe ritmul si mesajul ei. A fost o perioada intensa, o perioada in care ma descopeream si in care inca mai credeam ca pot prelungi la nesfarsit anii de liceu, destul de proaspat terminati. Acum chiar ma gandesc ca, intr-un mod ciudat, facultatea in primii doi ani este asemenea acestei melodii. Te simti bine ascultand-o, ii lasi ritmul sa te invaluie si sa iti dicteze miscarile, dar nu vrei sa te gandesti la versuri pentru ca stii ca te vor intrista. Si o vor face pentru ca iti vor aduce aminte ca cea mai frumoasa perioada a vietii tale s-a incheiat inainte ca tu sa intelegi ce se petrece, inainte ca tu sa iti deschizi ochii cu adevarat lumii, pentru ca ai fost prea ocupat sa iti deschizi inima primei iubiri. Dar, asemeni acelei prime iubiri, aceasta melodie ramane mereu un motiv frumos de a-ti aduce aminte ca acele clipe iti zambesc si te incurajeaza sa pasesti mereu inainte.

Ma opresc aici pentru moment. Mi-ar placea sa mai scriu despre anul 2004 pentru ca a fost unul frumos, plin de culoare si aventura de la inceput si pana la final, dar vor mai fi destule alte ocazii de a pasi prin acele zile marcate de sunetul muzicii. Pana la urmatoarea postare vreau sa ma bucur de lucrurile frumoase pe care le-am (re)descoperit. Si dincolo de ea :)

No comments:

Post a Comment