Monday, October 28, 2013

Mirrors

"Now you're the inspiration for this precious song / And I just wanna see your face light up since you put me on / So now I say goodbye to the old me, it's already gone / And I can't wait wait wait wait wait to get you home / Just to let you know, you are"

Si stii ca ti le scriu cu dedicatie! Pentru ca esti, asa cum spune si cantecul, imaginea pe care imi place sa o privesc in oglinda, imaginea eului meu perfect dintr-un univers paralel. M-am ferit de melodia asta pentru ca mi se pare comerciala, dar mesajul din final m-a facut sa ma regasesc si sa te gasesc inca o data, pentru a cata oara?, in sufletul meu.

Nu stiu ce sa spun altceva. Pare ca doar as strica ceva. Imi pare rau ca te-am neglijat in seara asta si nu trebuia sa las inceputul asta de saptamana sa ma prinda. Poate a fost si entuziasmul faptului ca mi se plimbase toata seara Californication printre degete si nu reuseam sa o fac asa cum imi doream. Stiu ca suna penibil si imi pare rau ca in loc sa imi gasesc linistea am descoperit o noua provocare. Sper insa ca vei intelege ca asta imi place sa fac acum si sa stii ca si Mirrors e pe lista mea de melodii de invatat :) Stiu ca nu iti va trece supararea asa repede cum mi-as dori, dar aceasta postare reprezinta acceptarea faptului ca stiu ca am gresit in seara asta. Si ca, spre deosebire de trecut, nu mai evit sa imi cer scuze. Sper sa intelegi ca imi pare rau si sper ca aceasta postare sa iti puna un zambet pe buze, altfel va trebui sa apelez la Justin Bieber cu efect de Trash Metal :)

Esti visul meu frumos si nu vreau sa las nici o clipa ca oglinda pe care o privesc sa devina opaca. Te astept in visul meu la noapte. Ma vei gasi la fel de indragostit de tine, asteptandu-te la intersectia dintre fericire si iubire, acolo unde ne intalnim de fiecare data. Te sarut!

No comments:

Post a Comment