Tuesday, July 23, 2013

Strong

“And you know and you know / Cause my life's a mess / And I'm trying to grow so before / I'm old I'll confess / You think that I'm strong you're wrong”

Astazi ma simt mai bine decat am facut-o ieri, asa ca am decis sa scriu despre ce am aflat nou despre mine in acest interval. Sunt lucruri pe care le stiam, pe care le-am mai zis, le-am mai si scris, dar sunt si lucruri noi, pe care abia acum am reusit sa le identific… Sau mai bine zis, sa le pot exprima. Am ales melodia asta pentru a scrie aceasta postare tocmai pentru ca mesajul ei este exact opusul titlului si, cel putin zilele astea, ma regasesc in versurile ei.

Am descoperit ca cel mai mult ma urasc atunci cand simt ca am dezamagit pe cineva la care tin. Sa o spun altfel, ca sa fie mai bine inteles: ma simt vinovat atunci cand dezamagesc pe cineva, dar cand simt ca dezamagesc persoanele la care tin cel mai mult, ma urasc. Cred ca dupa foarte mult timp am inteles acest lucru. Pana acum preferam sa mut sentimentul de vina asupra altcuiva si astfel sa minimizez vina resimtita. Si da, era posibil ca aceasta miscare sa produca o cearta, dar eram pregatit oricand sa folosesc tehnica mea de distorsionare a campului realitatii. Cearta este intotdeauna scutul sub care ne ascundem si la adapostul careia spunem toate nemultumirile, iar in acest mod pierdem din vedere originea conflictului. Atunci cand ma cert reusesc sa descopar mereu motive noi, la care uneori nici nu ma gandisem anterior, dar care ranesc si lasa semne adanci. Si asta pentru ca fara sa realizez, ura pe care o resimt fata de mine in momentul in care simt ca nu m-am ridicat la nivelul asteptarilor se revarsa in exterior. Acum insa ma bucur, pentru ca am realizat acest lucru, pentru ca simt ca am facut un nou pas inainte. Accept faptul ca am preferat mereu sa ma cert cu altcineva decat sa ma cert cu mine insumi si cu propria-mi decizie. Nu este un lucru usor de facut, dar simt ca nemultumirea mea interioara nu mai poate fi umbra de fum din care se strecoara spre suprafata un nou pretext pentru a ma razbuna pe altcineva. Apoi, tot melodia asta o sa o dedic si persoanei pe care o iubesc. Ea este cea care crede in mine chiar si atunci cand eu refuz sa o mai fac, ea imi intinde mana si imi arata ca trebuie sa ma si ridic atunci cand cad. Daca simt ca sunt puternic, o simt doar pentru ca dragostea ei imi da incredere. Imi place sa cred ca fiecare dintre noi se simte mai puternic atunci cand cuprinde cu palma sa palma persoanei iubite. Cand simte ca liniile din palma sa, desi unice, isi gasesc nu completarea, ci continuarea in palma celuilalt. Doua maini care scriu aceeasi poveste despre faptul ca a fi puternic inseamna sa accepti si ca vor fi momente in care te vei simti slab; slab, dar nu singur. Furia singuratatii este invinsa doar de increderea in persoana iubita, la fel cum egoismul interior este biruit doar de altruismul dragostei.

Imi place cum spre final suntem incurajati sa devenim mai puternici si sa avem incredere in dragoste pentru a reusi acest lucru: “Life's too short to be afraid / Step inside the sun”. Soarele este astrul care permite existenta vietii, la fel cum si dragostea este cea care mentine culoarea ei. Si ca sa fim puternici trebuie mai intai sa invatam sa avem incredere in mana care ne mangaie atunci cand ne simtim vulnerabili. Asta inseamna sa stii ca iubesti si ca esti iubit, asta inseamna sa fii puternic. Si eu sunt puternic datorita ei, datorita celei careia scriu aceste randuri ca raspuns la mesajul ei de aseara!

No comments:

Post a Comment