Monday, July 1, 2013

I Could Die For You

“This is what I want to be / And this is what I give to you / Because I get it free / She smiles while I do my time”

Incepe o noua luna, se sfarseste o noua zi, m-am tuns si am zis sa postez ceva nou pe blog. De data asta titlul este cu trimitere directa la persoana pe care o iubesc si am ales sa il folosesc in timp ce ascultam melodia respectiva. Si am ales-o pentru ca mi se pare speciala in intregime, la fel ca si persoana careia i-o dedic din tot sufletul. Inainte de a scrie despre versuri vreau sa subliniez linia melodiei, pe care o asociez in intregime cu EA. Este calma, ca un ocean nelimitat, inspira la reverie si imbratisari timide, apoi urca si arunca tunete care iti mangaie dragostea si iti aprind rogvaiv-ul in suflet.

Aceasta melodie m-a descoperit dupa concertul de anul trecut si a reusit sa ma fascineze prin mesajul de iubire, combinat cu cel de libertate. Poate ca tocmai de asta il si asociez cu persoana la care ma gandesc cand scriu aceste randuri. Primele versuri sunt cele care definesc ceea ce am simtit la sfarsitul verii trecute, pentru prima data dupa multa vreme: “Something inside the cards / I know is right / Don't want to live / Somebody else’s life”. Acel ceva din carti este increderea in propriul eu pe care ea mi-a daruit-o si mai ales modul in care a reusit sa o faca. Modul in care m-a facut sa renunt la ceea ce devenise viata unei persoane meschine, lipsite de culoare, de viata, care respira funingine si se hranea cu foc. Si o iubesc pentru ca mi-a oferit gratis ceea ce nu mai cautam, dar simteam ca imi lipseste. Imi place culoarea versurilor “What I really want to do is / Turn it into motion / Beauty that I can't abuse” pentru ca este culoarea pe care am descoperit-o dupa multa vreme, este un ghem de lumina, este complex spus simplu: vreau sa ma bucur de viata si vreau sa o las sa ma descopere cu frumustea ei, fara sa o murdaresc cu intunericul obisnuintei zilnice. Si totusi versurile care ma fac sa inchid ochii, sa visez, sa ma pierd in imaginatia mea si sa imi desenez acel “cum ar putea fi daca…” si apoi sa le soptesc printre buze sunt: “Come along and go / Along with me / Wander with me, Yo / It's all for free”. Este transmisa atata libertate in acele versuri, atata sete de a imparti toata dragostea noastra cu intreaga lume, atata incredere in a putea realiza orice alaturi de persoana iubita si in acelasi timp atat de multa forta disimulata in calmul vocii lui Anthony. Consider aceste versuri ca fiind mesajul intregii melodii si le iubesc pentru ca fac totul sa para atat de simplu incat este imposibil. Mesajul ascuns al ultimului vers este faptul ca toate visele se implinesc odata ce ai descoperit dragostea, ca nimic nu poate fi mai pretios decat acest sentiment. Dragostea se imparte in doi, dar se traieste ca una singura. Intens, discret, cu vise si povesti, cu sinceritatea din spatele trupurilor noastre: “Come again and tell me / Where you want to go / What it means to me / To be with you alone / Close the door and / No one has to know / How we are”. Intimitatea acestor versuri reprezinta ceea ce nu ai putut imparti niciodata cu lumea, ci doar cu dragostea ta descoperita in fiinta celuilalt.

Nu este o melodie de dragoste clasica, ci mai degraba un impuls de a trai dragostea descoperita deja. Nu este o melodie pe care sa te indragostesti, ci una pe care sa iubesti. Si asa te iubesc eu pe tine!

No comments:

Post a Comment