Monday, August 5, 2013

I’m On One

“But get it while you here boy / ‘Cause all that hype don’t feel the same next year boy”

Daaaaaaa, aveam nevoie sa aud melodia asta! Imi aduce aminte de concediu, de vara, de aventuri. Si vorbind de concediu, abia astept sa vina mai repede. Ca in fiecare vara ma lupt cu mine insumi ca sa imi fac treaba cat mai bine posibil si sa incerc sa nu ma gandesc la vacanta pana cand nu ajung la ea si ca de fiecare data devine tot mai greu pe masura ce raman tot mai putine zile de munca.

Vara trecuta am avut in Corfu, printre altele, trei albume de-ale lui Lil Wayne si m-am relaxat zilnic cu castile in urechi ascultandu-i versurile si rimele. Acum doi ani, in Thassos, am avut si una-doua melodii de-ale lui Lil Wayne pe unul dintre CD-urile de la masina. Fara sa fiu un mega fan se pare totusi ca muzica lui isi gaseste loc mereu in concediile mele si nu pot spune ca imi pare rau. Este acea pata de culoare mereu la fel de prezenta ca si albastrul cerului de august de deasupra capului meu. Nu stiu daca sunt versurile, daca este beat-ul, daca este umorul rimelor, dar stiu ca este ceva care imi place la muzica lui, ceva care o face sa fie vie si parca mereu gata de a canta in boxe sau in casti. Tocmai din cauza asta ma gandesc mereu la vara si la concediu atunci cand ii ascult melodiile. OK, recunosc faptul ca anul acesta s-ar putea ca el sa nu mai prinda atat de mult spatiu pe memoria telefonului, dar cu toate acestea o sa am grija totusi sa nu lipseasca. Faptul ca nu voi mai avea albumele lui pe telefon nu inseamna ca nu mai imi place muzica lui; simt ca am crescut, ca am pasit mai departe, ca am descoperit lucruri mai frumoase, care ma fac sa ma simt mai complet, mai fericit si imi place ca acum pot considera acest lucru normal. La fel cum spun si versurile de mai sus, am invatat sa ma bucur de “trenul” fiecarei veri pentru ca am realizat, inca o data, ca trecutul nu are nici un sarm daca insisti sa il traiesti la infinit. Merita sa iti aduci aminte de toate lucrurile frumoase si sa te bucuri ca le-ai trait, dar nu trebuie nici o clipa sa uiti sa te bucuri cel mai mult de prezent. Acum esti mai mult decat ai fost vara trecuta si in acelasi timp mai putin decat vei fi vara viitoare.

Cu gandurile astea ma pregatesc sa incep o noua saptamana de munca si sper sa fiu mai mult decat am fost vara trecuta si sa reusesc sa raman concentrat 100% pana in ultima zi de lucru. Stiu apoi ca vara ma va rasfata cu frumosul ei necunoscut, cu o mare albastra, oglinda a cerului si cu multa dragoste.

No comments:

Post a Comment