Sunday, August 16, 2009

Ecstasy of gold

Chiar asa – extazul aurului. Ce presupune aceasta notiune? De ce au fost alipite doua cuvinte total diferite? Pai ma gandesc ca nu sunt chiar atat de diferite, pentru ca amandoua sugereaza supremul – extazul prin prisma sentimentelor si aurul prin prisma valorii si calitatii – si amandoua sunt doua cuvinte extrem de puternice chiar si atunci cand sunt luate de sine-statatoare. Alipirea lor cred ca augmenteaza nivelul insemnatatii fiecaruia dintre cele doua cuvinte si rezultatul final obtinut bate cam orice exprimare a satisfactiei totale.

Cum de am ajuns sa vorbesc despre asta? Pai m-am gandit la ce urmareste fiecare in viata asta si am observat ca toti tintim catre varf, indiferent de lucrul pe care il facem si deci e ceva care ne caracterizeaza si mi se pare interesant. Cand eram mai mic mi s-a spus ca atunci cand esti la mare daca iei o scoica si o duci la ureche pentru a asculta in ea ai sa auzi marea. Pare un mit urban asa ca am decis nu o data sa incerc sa imi raspund mie insumi la aceasta problema. Fiind pe plaja am ascultat intr-o scoica, tinandu-mi urechea cealalta acoperita pentru a ma izola de sunetele de pe fundal si am auzit intr-adevar marea. IMPOSIBIL! Mi-am spus ca nu are cum sa se intample asa ceva. Am repetat si am obtinut acelasi rezultat spre stupefactia mea. Nu eram multumit totusi, pentru ca nu parea explicabil ce se intampla, asa ca am venit acasa cu o scoica, am dus-o la ureche si am ascultat. Nimic. Alta scoica, poate aia este stricata. Nimic. Si am fost multumit. Pentru ca mi-am dat seama de un lucru. De cele mai multe ori este de ajuns sa crezi in ceva pentru ca acel lucru sa fie real si sa te faca sa te simti bine. NU trebuie sa fie impartasit de cei sau cu cei din jur. Este al tau! Micul tau secret in care crezi. Orice iti propui este realizabil si cand ajungi sa atingi scopul final ghidandu-te dupa acest lucru cred eu ca simti extazul aurului.

Si ce exemplu mai la indemana decat relatia sentimentala dintre doi oameni pot da? Intri intr-o relatie si iti propui sa fie cea mai buna, cea mai completa, cea mai lipsita de neintelegeri, cea care sa te faca sa te simti ABSOLUT. Pentru asta insa incepi sa faci compromisuri pentru ca in acest fel stii ca relatia are sanse reale de a deveni ceea ce ai visat. Insa la sfarsitul unei zile, cand te sui in pat langa persoana iubita si te linistesti, poti auzi marea si… o poti simti – este langa tine, pentru ca in asta ai crezut mereu !

Ca de obicei anexez o poza pentru a descrie mai bine mesajul acestui post.

SSL22704

No comments:

Post a Comment