Saturday, August 15, 2009

Pentru inceput… despre mine

Consider ca e cel mai corect sa incep acest blog printr-o scurta prezentare a mea, a celui care va scrie aici. Pe scurt sunt un tanar caruia ii place sa se bucure de aceasta perioada a vietii cat mai mult si ca multi cei dintre care au un blog am si o alta latura decat cea afisata zilnic, una care cred eu ca ar fi mai putin interesanta pentru cei din jur in lumea reala. Apreciez sinceritatea si de aceea mi-am format niste principii dupa care sa ma ghidez si pe care le respect indiferent de context deoarece pana la urma actiunile pe care le faci te definesc ca om, iar cand ai un set de reguli care sa te ghideze in actiunile intreprinse poti fi sigur ca ele mereu vor putea fi explicate. Te scutesti singur astfel de un chin al inventarii de explicatii :) Cam atat deocamdata, deoarece am zis “pe scurt” la aceasta prezentare.

Anexez si o poza care imi place si care descrie firea mea “virtuala”. Nu sunt un asasin, nu sunt un justitiar, sunt doar o persoana care respecta regulile jocului si care uraste trisorii. Iar cand cineva triseaza in viata, nici credinta nu il mai poate ajuta (vezi crucea tinuta invers in gura care nu e un simbol satanist). So, the way of the gun…


No comments:

Post a Comment